chalele

coming up slowly

Kategori: Allmänt

sitter på rörligbild-lektion och känner mig ganska ensam och uttråkad. melina är fortfarande på gran canaria och göttar sig. men hon kommer hem imorgon, tur är väl det (inte för att vara elak mot henne eller så alltså) men jag vill ha någon att vara med vafan x) och carro tog en impulsresa till marocko med sin pojkvän i torsdags och kommer hem denna torsdagen. så melina får fan komma nu! hihi.
efter skolan ska jag träffa Ingemar. han är så go. igårkväll när vi bestämt hur vi skulle göra idag skrev han "då ses vi imorgon! ha det så bra tills dess!". så svarade jag bara "detsamma! ses!". när man skrivit så till någon så förväntar man sig ju inte något svar tillbaka. man har ju liksom redan sagt "hejdå" eller vad man ska säga. men så plingar mobilen igen, så jag tänkte att han kanske skulle tillägga något. då hade han skickat en smily. bara en glad gubbe liksom. en man i 35-40årsåldern som svarar en glad smily haha. blev förvånad och glad. nu är jag peppad att träffa honom. blir nog bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: