chalele

du var sjutton jag var sexton och jag skolkade från allt, jag ville bara va med dig

Kategori: Allmänt


onsdag är alltid bra dagar. iallafall skolmässigt. mina favoritämnen typ. ensemble och sex o samlevnad. hade väldigt kul på ensemblen. jag hamnade i en grupp med marco, kristian och samuel. meningen var att vi skulle köra en låt vi gjort innan lite, men det slutade med att dom satt och jammade hiphop. samuel rappade om allt möjligt, marco gjorde balla bas-slingor och kristian gav beatet på trummor med snygga fills. allting helt på improvisation.
jag var glad publik :)
när ensemblen var slut hände endel komiska incidenter i bamba haha.. lägger upp ett till inlägg om det. sen var det sex o samlevnad. vi tittade på en film som jag faktiskt tyckte var väldigt bra. förstod dock inte vad den hade med sex o samlevnad att göra? vi hann inte se klart den, så jag går spänd och väntar på nästa lektion så att jag får se hur allting slutar.
när jag hade slutat träffade jag min studiehandledare för att ha utvecklingssamtal. det gick bra. sen åkte jag hem. har i princip pluggat hela dan sen jag kom på. hela mitt svenskabetyg hänger på ett prov jag har imorgon, så jag har pluggat hjärnet, men känner ändå att det kommer gå åt helvete som allt annat. puss på det (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: