chalele

jag har fått ett sår på näsan

Kategori: Allmänt


igår åkte jag och mikael hem till göteborg. när vi kom hem drog vi ganska direkt o käkade kebabtallrik. nam nam! sen åkte vi hem till emma. där såg vi harry potter, den första filmen, men hela hennes familj haha. mikael började känna sig mer och mer dåsig när vi var där, och det var inte så konstigt heller.. när vi kom hem tog han tempen och hade hög feber. så idag har han bara sovit/vilat hela dan hittills. bra bra! jag såg klart seven pounds som jag började titta på igår på tåget. FYFAN säger jag bara. har sett den innan, men fyyy vad sorglig den är. jag satt här bredvid en snarkande mikael och grät floder verkligen. det slutade aldrig haha. mår dåligt bara jag tänker på filmen nu x) borde nog sluta se så dramatiska filmer. var typ deppig i en vecka efter titanic liksom..
får nog bli en lugn helg. på måndag kommer ju petri (om han ens gör det, han har också blivit jätteförkyld och febrig). jag hoppas dom båda blir bättre fort!
tänkte dra bort och hyra någon bra film sen, så vi har någon sysslesättningen iallafall. tycker synd om min pojke. och om mig som såg seven pounds :( haha, pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: