chalele

komisk incident i bamba. snälla läs, det var så jävla epic

Kategori: Allmänt

marco upptäcker att det inte finns mjölk i bamba. (han har haft en allmänt dålig dag sen tidigare)

marco: FAN vad sur jag blir på att det Aldrig finns mjölk när man stått i den jävla kön dit!
en utländsk bambatant hör hans klagomål och blir direkt arg.
bambatanten: här sliter vi som bara den, och det enda du gör är att klaga?!
marco: ursäkta mig då för att jag uttryckte min åsikt?
bambatanten: varför är du så elak?!
marco: jag är inte elak, jag har inte sagt något tyket mot dig? jag har min rätt att få klaga.
bambatanten: du kan gå härifrån nu, du är inte välkommen att äta här mer!
marco: ursäkta mig då vafan, jag visste inte att vi var i iran, här i sverige har vi iallafall yttrandefrihet!

marco går och sätter sig med mig och kristian.
efter 5 minuter kommer bambatanten tillsammans med 2 andra bamba tanter som slänger ur sig
:
"varför är du elak mot henne här?!"
marco: jag har fortfarande inte varit elak, jag klagade på att ni aldrig har någon jävla mjölk här! om ni nu sliter röven av er och ändå inte hinner fylla på mjölken, så får ni för fan anställa fler bambatanter!

dom gick sura därifrån, och den utländska bambatanten hade tårar i ögonen.
(notice, kristian gick upp för att hämta vatten och mötte denna bambatanten igen. då frågar hon honom varför den "andra killen" var så elak och sur. han svarade att marco hade en dålig dag och inte mådde bra).
efter 5 minuter kommer hon tillbaka ensam med ett mjölkpaket i handen. hon ber om ursäkt till marco för att hon blivit så sur och upträtt som hon gjort. dom skakade hand och slöt fred, och hon hällde upp ett glas mjölk till honom.
och nu kommer det bästa. när vi var påväg ut från bamba kommer hon springandes och knackar marco på ryggen.


bambatanten: vad heter du?
marco: marco?
bambatanten: det ska jag komma ihåg. här!
så gav hon honom en påse med en semla i. sen gick hon.

FYFAAAN VAD VI GARVADE, HAHAHAHHAHAHAHA.
sån jävla buttlicker hon var alltså xD det var verkligen dagens <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: