chalele

said everybody can you swang to the music

Kategori: Allmänt


idag tog jag lite sovmorgon och gick upp vid 9. åkte på möte på ungdomsmottagningen, och när det var slut vid 12 drog jag och solade. när jag kom hem igen tog jag en dusch och sen gjorde jag stekt ägg och bacon till lunch. efter det har jag bara suttit i soffan o kollat tv, suttit vid datorn haha. nu är klockan typ 5 och jag ska iväg o handla lite. mamma sa att hon skulle göra typ fiskgratäng till middag, men känns inte som det kommer bli så :(

har mått lite blandat idag. mådde verkligen bra imorse och så. fint väder, sovmorgon, sola är gött och sådär. men när jag kom hem och fick reda på lite saker om en i familjen vände allt. fick direkt ångest, men den har minskat lite nu. är bara väldigt orolig och ledsen. mamma är typ likadan, så det är speciellt bra stämning här hemma. blä.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: