chalele

you know that darkness always turns into light

Kategori: Allmänt

denhär dagen har hittills gått ut på att passa freja, dvs tv, dator och mys med mikael. har inte skrivit det innan, men jag är medlem på en sida där det s'ljs kläder via auktion. jag har hittills vunnit ett par jeans, ett par vita shorts, en klännig och en kofta, och idag vann jag ett par till jeans, en jeansskjorta, en kjol och en kavaj! allt har sammalagt gått på ungefär 200 kr inklusive frakt. fett nice ju (: har lagt bud på 4 andra saker också, får se om jag vinner dom! hehe.

mikael ligger och försöker sova i min säng, men jag tror inte han lyckas så bra för jag sitter bredvid och lyssnar musik och skriver för fullt här. får väl lägga mig bredvid honom strax. annars blir han kanske sur. PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: