chalele

and the wheels just keep on turning

Kategori: Allmänt

drog med mamma till sisjöns industriområde och gick runt i massa affärer. finns en ganska ny affär där som heter BrandWorld och dom har massa dyra märkeskläder och skor för mindre än halva priset. fett värt. om jag hade haft med mig mer pengar hade jag handlat sönder där, shopgalen som jag är. men men, det blev ett par skor iaf. och en typ fleecetröja som blir go att ha till vintern. tycker att fleectröjor normalt sätt är så fula, men denna såg ut som en vanligt collagetröga fast i fleece då. tummen upp på det!
ikväll ska jag och mikael åka till 4-gott, sen vidare in till stan för att möta upp emma. därifrån ska vi åka till lärje med henne. hon har sitt ena sommarland där. så ska vi ha lite myskväll och sova över. imorgon drar vi ner till skåne igen. back to work liksom. tack och ajdö.



här är skorna jag köpte. 350 spenn! (nypris 999 kr)
älskar dom <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: