chalele

kaptenen

Kategori: Allmänt



jaaaaaaaaa, så jävla rätt! nya skivan är fan klockren!
bästa på längeeee. dör.


"när vi säger vi vill går framåt
frågar dom höger eller vänster
jag ser på dom som om jag inte fattat skämtet
jag spyr på att dom aldrig skall va ense
om något annat än att dom är konkurrenter
högre murar, flera vakter, mera stängsel
som försvarar våra påhittade gränser
juletid finns det hjälpande händer
men dom är borta januari till december
när skall dom mötas? går aldrig deras klockor i tid?
det är en tragedi kallad blockpolitik
åååååh, det är färgernas krig

för det är samma teater, olika rekvisita
jag dom röda och dom blåa dansar alla efter samma pipa
det är samma teater, olika rekvisita

men när dom trampar på oss trampar dom på en mina


när ridån gått ner, i skådespel
"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: