chalele

lokal medicin

Kategori: Allmänt

drog till café vasa i tisdags och fikade med carro, oscar, melina och daniel. jag och mikael cyklade faktiskt in! duktig som fan kände jag mig, haha. det var skönt att få träffa alla, känns som ett måste den korta tiden man är i göteborg liksom. efter några timmar där cyklade vi hem igen, men stannade hos emma ett tag och myste lite där. stack därifrån vid typ 1 eller nåt då vi alla höll på att somna haha. bra dag med många omtyckta människor! <3
(BTW! min kamera fastnade i dendär svartvita effekten, därför alla kort är sådanna.)


oscar och melina


daniel och mikael


jag och carro


carro spådde mig i kort, hahah


<3

Kommentarer

  • melina säger:

    hej dubbelhakan

    2011-07-17 | 02:52:54
  • chalele säger:

    syns inte alls ju :b

    2011-07-17 | 13:28:45
    Bloggadress: http://chalele.blogg.se/

Kommentera inlägget här: