chalele

sug på den karamellen

Kategori: Allmänt

tja. vaknade vid sisådär halv 7 imorse!.. för ovanlighetens skull.. not. är så jävla trött på att aldrig få sova ut. det blir liksom att jag somnar och sen vaknar 743578943 gånger under natten, med ungefär en kvarts mellanrum. eller så sover jag ostört i typ 4 timmar, men vaknar sedan och kan inte somna om. spelar ingen roll vad klockan är. inatt blev det både och. ogött. har haft halsbränna sen jag gick upp dessutom. äckligt.
nu sitter jag här vid datorn och gör precis ingenting förutom att jag skriver yttligare ett meningslöst blogginlägg. var inne på facebook och kollade gamla bilder på gamla vänner från grundskolan. gud vad jag saknar den tiden. ibland kan jag känna att jag har ju alla mina vänner nu, en underbar pojkvän, jag bor där jag vill bo och jag trivs superbra. men samtidigt saknar jag gamla tider nåt så in i helvete ibland. iallafall mina gamla vänner. det slår mig från time to time hur fort tiden har gått. känns som jag just gick ut nian, och hallå eller, jag tog studenten för snart 2 månader sen?! sjukt. kanske borde man ha en liten reunion med alla gamla goingar, men då ska ju alla vara med på det också. hmm. det hade jag tyckt varit kul iaf. for old times sake, liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: