chalele

och jag minns dig innan sömnen tar mig

Kategori: Allmänt

emma skulle ha grillkalas med sina närmsta, så det blev en tripp ut till lärje där hon har sin sommarstuga! det är verkligen mysigt där. vi grillade, umgicks, skrattade, åt godis, spelade spel, tittade på solsidan och bara myste! marco kom förbi och åt, men var tvungen att sticka sen igen, så vi hann inte se honom så länge. men det var iaf kul att han kom, hade saknat honom. wää. det blev verkligen en värd kväll som gjorde hela helgen för mig. melina körde hem mig och mikael vid halv 4, haha, och vi somnade la vid 5 någon gång. fett värt! tack alla inblandade!


melina och mikael


marco hahah


emma, vackraste jag sett


igelkottbebis i emmas trädgård, söte


marco igen


emma i soffan


jag och melina dampar hahah


mikael som ove i solsidan HAHAHHAHAHA


vi spelade mysteriet på greveholm


och dethär är alltså skelettet man var livrädd för som liten..


mikael wää


melina blandar agressivt korten till ett barnspel vi spelade sen hahah


chalele

Kommentarer


Kommentera inlägget här: