chalele

men jag har pratat med elvis och rört vid hans hår

Kategori: Allmänt

idag åkte jag och mikael med izabella, angelica och linus hem till linus. vi skulle bada i hans pool, haha. det var massa skit i den så vi fick använda en håv för att rensa bort allt. sen skulle vi i dåva, och fyfan vad kallt det var! termometern stod på 21,5 men det var något snack om att den inte fungerade och det tror jag nog på, för det var inga 21 grader där inte. men efter en stund i vattnet vande man ju sig, som man alltid gör. fast jag får alltid för mig att jag ska bli sjuk om jag fryser och är i vatten, så jag gick upp efter en ganska kort stund. så efter bara någon timme körde linus hem mig och mikael igen. då tog vi en liten sväng runt västra karup med cyklarna. usch vilken kondis jag har. en uppförsbacke och jag var slut. gött e det. tack och adjö.




jag var inte den enda som tyckte det var kallt iaf.



fick inte ta kort men gjorde det ändå.





mikael slängde i alla ölen i poolen, hahaha.




angelica och izabella kaster öl i vattnet för att stänka på varandra. moget :D



bajs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: