chalele

endast en gång såg jag den man, mina ögon blev som förvända

Kategori: Allmänt

det blev alltså pizza igår. vi drog in till linné och beställde på en pizzeria som jag och mikael ätit på innan. den har väldigt goda glutenfria pizzor. när vi hade betalat gick vi till en lekplats vid hagakyrkan och satte oss där på en bänk för att käka. mysigt! sen gick vi ner till hållplatsen och tog vagnen till kålltorp för att möta upp lite folk på picknickfestivalen. väl framme var det bara 1 band kvar som skulle spela, men dom var helt okej faktiskt. sångaren hade skön röst. vi mötte upp några folk från nordhem, och sen skulle alexandra hitta pelle. han hade snaggat sig. gick knappt att känna igen, haha skämt och sido HEHHEHEHFRUIERFGUYR AGHUIER. iallafall. mitt där vi stod och latade oss kom en människa i full fart kastandes över mig och skrek "FIIIAAAAA!!!!" jag dog. heh. det var calle. alldeles underbara gamla calle-balle. min före detta bästa kompis typ. jag var nog lite glad att se honom som han var att se mig, jag var bara inte lika bra på att visa det. men jag tror han fatta. har saknat honom så sjukt mycket. men i sommar ska vi ses! sen kom oscar också. blev som en liten reunion där; hystericalle, krullet och jag, dampbarnet. woho.
när oscar och hans vänner beslutade sig för att dra in till andra lång gick vi med för att hålla sällskap, men det verkade som dom klarade sig ganska bra själva för dom försvann iväg på någon spårvagn, och där blev vi ståendes. så alexandra gick tillbaka för att vara med pelle, och jag o mikael åkte hem. efter någon timma gick i ut igen och mötte henne över några cigg, men sen blev det regn och åska så det var dags för hemfärd och läggdags.
brabra dag med brabra folk. lycklig. tack och adjö









jag och alexandra drog en snabbis till thailand också......









men sen drog vi till picknickfestivalen!






denhär satt i bussen påvägen hem, ha-ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: