chalele

GRADUATION !

Kategori: Allmänt

orkar inte skriva asinvecklat, bara rabblar upp allt som hände. dagen började med champagnefrukost hos malin, as nice. när klockan blivit 8 drog vi vidare mot skolan. de flesta var lulliga redan då, så det blev en galen parad från vasa till scandinavium där vi gick. väl framme i skolan fick vi fika och skrev i varandras mössor. vidare från det blev fotograferingen. sen var det dags för avslutningen i aulan och efter det studentlunch i skolan. sverker kom och hälsade på också, vilket var väldigt trevligt. när vi hade ätit upp började man tagga ordentligt för utspringet. jag var så jävla peppad verkligen. sen vad det dags!.. och det var över på några sekunder, haha. så var det gjort liksom. fick hälsat på familj och vänner som stod med plakat och grejer. sen drog vi iväg med flaket. och herregud säger jag bara, det var nog det roligaste jag gjort i hela mitt jävla liv. väl uppe vid poseidon blev vi avsläppta och pappa hämtade mig. när jag kom hem hade redan några gäster kommit, och medan tiden gick kom det fler och fler. vi åt god mat, jag nyktrade sakta med säkert till och det blev presentöppning. sen drog alla typ. haha. då hoppade jag in i duschen och gjorde mig sedan iordning för kvällen som blev lite förkrök med bror, pojkvän och kompisar på chez, och sen vidare till park lane där studentfesten var. det var jävligt kul där också, fast alla var svintrötta och ville bara hem o sova typ. så vid halv 2 drog jag och några till iväg till donken för att käka, och sen tog jag och mikael taxin hem. däckade hur fort som helst hemma. fan vad långt inlägg det blev nu iallafall. aja. här kommer bilder! (OBS! fick kameran i present, så mina bilder är bara från mottagningen och frammåt, resten är snott av andra.)


på morgonen utanför malin.


inne hos malin. carro, melina och jag.


också hos malin. samuel och jag.


i skolan. gruppfotot på bästa klassen <3


at school. julia, jag, emma p, ida, melina, emma ns, kajsa, gustav och jenny.


innan flaket. sverker och jag <3


på flaket. HAHAHAHAH jag, melina, isabelle och carro.


på poseidon. carro, moa, jag och melina.


hemma på mottagning. jag och mamsen <3


moster och papsen.


släkt.


kusin vitamin elvira!


bror min plus 2 kusiner.


mina dampbarn. pojkvän mikael och barndomsvän alexandra <3


bror min och alexandra <3


jag ready to parteeey.


me and alexandra.


party at park lane!


samuel visar vilka 2 fingrar som ska användas ikväll, hahaha..


någon jonathan, adde och melina.


mikael och jag, så jävla nyktert!


och sist av allt; mitt studentplakat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: