chalele

hur kan man älska nån, som har älskat nån förut?

Kategori: Allmänt

tja. idag åkte jag och mikael in till stan för att möta upp carro och melina. vi skulle fika och det fick bli café vanilj. när vi hade suttit där ett tag drog vi vidare in till nordstan och kollade runt lite där. efter en stund var carro och melina tvugna att gå, så jag och mikael fortsatte kolla runt själva. mikael fick tag på en jäkla massa grejer, haha. jag själv blev stolt att jag bara kom hem med 3 saker xD när klockan började närma sig 7 åkte vi hem. meningen var att vi skulle på bio ikväll, men det blev lite försent, så vi har bokat 2 platser till Baksmällan del 2 imorgon istället. nu är jag fett hungrig och ska käka upp pizzan som blev över igår. nom nom. tack och adjö.


at café vanilj: mikael.


melina and me.


carro HAHAHA, förlåt gumman, det var den enda bilden jag fick på dig.


MAT! svingott var det. hade världens mest komplicerade menynamn också:
sataymarinerade kycklingspett med ungsrostade rotfrukter och tsatsiki.
ÅT NÄSTAN UPP ALLT <3



jag coolar mig.


sista bilden är på vad jag fick köpt. (köpte ett BH+trosor-set också.)


tack och adjö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: