chalele

mitt kära

Kategori: Allmänt

tja. jag typ lägger ner bloggandet när jag är i skåne. finns inget att skriva om här. eller jo, klart det finns, jag finner bara ingen inspiration. spenderat dagarna sen vi kom hit åt att kolla på top model och jobba. kul liv! visst, det är skönt att få lite distans från stressen i stan, men samtidigt är det ju faktiskt så i stressen i stan, det är där jag hör hemma. även om det blir jobbigt ibland, så är det där jag trivs bäst och där jag kommer vilja stanna för resten av livet. jag behöver ha saker att göra. jag behöver kunna träffa människor hela tiden. göteborg är en så perfekt kombination av allt. där jag bor (och det känns ändå som en bit utanför stan) har jag liksom en kvart till förlunda torg, 10 min till havet, 20 min till stan och mitt umgänge utspritt i hela staden. göteborg är helt enkelt staden för mig. och jag älskar den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: