chalele

universum är ett monster, men det har sparat dig och mig

Kategori: Allmänt


firar att jag fick sommarjobbet jag sökt med en bild bild på Toad när han var mini <3

ja, jag anlände ju i skåne i förrgår dåva. har inte hänt speciellt mycket här, det gamla vanliga liksom. och igår var jag med mikaels mamma på bjärehemmet, det var där jag sökte jobbet. fick gå med bredvid och försöka snappa upp så mycket som möjligt. det var verkligen en trevlig och mysig stämning där, och tanterna var jättesöta, haha. idag var jag på själva intervjun, och den gick ganska fort. verkade som hon redan hade bestämt sig. och jag fick jobbet! börjar redan på torsdag. gött e det. ganska bra lön också, tror jag. är så himla glad att jag ska jobba med människor! att få hjälpa till liksom. det är allt jag vill. plus att det är en socialt yrke också, vilket passar mig eftersom jag är en jävla pratkvarn. hade aldrig klarat av ett jobb i tystnad. usch. iallafall, nu är jag glad och ska äta twister, skrapa en trisslott och titta på sex and the city filmen. den första. tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: