chalele

do I speak? where do I stand?

Kategori: Allmänt

när jag vaknade imorse var det strålande sol från klarblå himmel. låg kvar och drog mig i sängen ett bra tag, och gick sedan upp för att äta frukost. och tro fan att när jag sitter där och käkar min macka JA DÅ BÖRJAR DET SNÖA SOM FAN. liksom, vad hände där?! ååååååh jag vill ha sommar nu, när ska detta skitvädret dra? -.-

lite gladare nyheter är iaf att idag kommer melina och daniel! :D
vi ska ha världens fettohelg med massa godis, chips och läsk, och kolla film och spela massa spel! ska bli nice som fäään :) jag tog en bild på all läsk vi köpt. och en bild på alla chips. men den bilden tänker jag inte visa xD


colan är mikaels, cola zero till melina, fanta exotic till daniel, och den ynka pepsi maxen är min! ;D hehehehe.


och en annan glad nyhet är att min älskade mikael fyller år idag!
19 stora år :D
han ska veta att han är bäst i världen och även om han inte firar sin födelsedag så mycket, så hoppas jag att han minns denhär dagen ändå. medans han var i skolan städade jag typ hela rummet, gick och handlade åt honom och skrev en text inringad i hjärtan till han på ett papper som jag satte upp med nålar på väggen.
och senare idag kommer ju som sagt dom hit, så det blir nog en bra dag!
iallafall, Grattis igen finaste!

jag älskar dig
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: