chalele

för dig, för dig, för dig

Kategori: Allmänt


tja. jag sitter just nu med blondering/avfärgning i hövvet. kommer slita sönder på håret, men det är det värt för jag måste bli blond till studenten! börjar redan bli orange nu.. och det är jag inte förvånad över. jag är ju väl medveten om att det blir orange-gult om man avfärgar mörkbrunt hår. jag får helt enkelt ligga i med pärlblonda färgningar sen, pärlblond ska ju ta bort gult pigment. blir nog nice!

jag vill bara säga att jag har en såndär "nykär-spänning-känsla" i kroppen idag. vill bara krama om mikael heeela tiden! han gick till affären förut, och när han gick tillbaka såg jag honom genom fönstret och då blev jag heeeeelt kär. inte för att jag inte redan är det, men det var som en uppgradering. gillar sånnahär dagar! det är väl sånt som ger liv i förhållandet. och mycket annat också såklart. som sex :)
haha, iallafall. nu ska jag strax gå och skölja ur. talk to ya lateeeeerzzz.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: