chalele

hey look at you baby, we can get wild

Kategori: Allmänt


blonderade som sagt mitt hår en gång till igår. det blev kanppt skillnad. det enda som syns är att allt det gul/oranga har försvunnit. och det var nästan det jag ville mest. så nu ser det mer kopparbrunt ut. till dom som försöker bli av med gult och orange pigment; använd blondering med pärlglans! färgen brukar heta "Pärlblond". asbra.
ska slänga i en till blondering imorgon. haha, jag vet att jag kommer fräta sönder håret, MEN JAG VILL BLI BLOND NU! har jag bestämt mig för något vill jag ha det så på direkten. förutom när jag ska träna. hittar ingen inspiration.. jag vill verkligen börja träna ordentligt, men att gå ensam till en gym för att ens gymkompis aldrig kan gå med, och komma in där helt ensam tjej i hela salen som är smockad av biffiga bråttare som stirrar ut en, är inte så jävla motiverande..
MÅSTE BLI SMAAAL! FÅR DAMP! ner till 50 är vad jag ska. nu jävlar. sur är jag. tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: