chalele

hon kunde va någon annan, någon bättre, om hon slöt ögonen

Kategori: Allmänt

vi träffade aldrig andrea igår. blev istället en sväng till affären för storhandling, och senare lagade vi tacos! det är så jävla gott alltså. och som jag äääääälskar guaccamole.. det är fan min livsnjutning. MHHH!
vid 10 drog vi ut för att ta bussen till oscar. väl framme hos honom startade vi en harry potterfilm haha. det var ju inte sådär jättelyckat. med två övertrötta fia och carro som bara flamsade verkade alla tappa fokus. men vi höll ut! så när vi hade sett klart den var klockan typ 1 och då spenderade vi ungefär 3 timmar till åt att bara dösnacka. sen gick vi o lade oss. jag mådde svinilla och hade lite ont i magen, så jag somnade inte förns halv 5 typ.. och ändå vaknade jag först?! vid typ 10. efter att ha försökt somna om i 2 timmar gick oscar med mig upp och käkade frukost. sen väckte vi dom andra.
vid 2 skulle dom dra in till stan, så då tog jag och mikael bussen hem. nu sitter han och spelar xbox och jag ska nog lägga mig och vila en stund. fett trött. hoppas på pannkakor till middag idag! har inte käkat pannkakor på ungefär 2 år. på tiden nu tycker jag. PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: