chalele

I pretend like you're not real

Kategori: Allmänt


tja. jag har snappt sovit inatt och därför är jag astrött. (tror ingen sov speciellt bra förutom daniel). han snarkar nämligen högre än jag vet inte vad.. och så lät deras madrass svinhögt varje gång dom rörde på sig, så det var fan tredje världskriget här inatt. vid 10 imorse pallade jag inte ligga kvar så jag gick ner och la mig i soffan på nervåningen. mikael satte sig och spela xbox.
när dom andra kom upp tog vi en sväng in till båstad för att handla frukostmat typ. på hemvägen åkte vi runt lite för att ge melina och daniel sight seeing (stavning?).
väl hemma käkade vi frulle, och sen satte spelandet igång igen. vi körde Europaspelet, ett frågespel typ wannabe TP. daniel vann.
sen har vi bara käkat godis och chips och degat. jag är som sagt svintrött och vill bara lägga mig ner och sova. ska nog göra det.. haha, pöss.

Kommentarer

  • Andrea säger:

    en bild på dig i bilden på dig... på väggen :D

    2011-03-12 | 22:12:46
  • chalele säger:

    hahah jag kom på det x)

    2011-03-13 | 13:08:24
    Bloggadress: http://chalele.blogg.se/

Kommentera inlägget här: