chalele

my world as you know it

Kategori: Allmänt


häääy. idag orkade jag inte upp så jag sket i litterär gestaltning. det var dumt. har redan ganska mycket frånvaro i den kursen. aja. åkte till skolan och hade engelska, men var tvungen att dra efter en stund för jag skulle till socialkontoret och ha ett möte med maria. efter det drog jag tillbaka till skolan för att snabbt som fan käka i bamba. nu sitter jag på samhällslektion och när den är slut kommer ingemar och hämtar mig. vi drar förmodligen till hans kontor. sen åker jag väl hem och käkar och efter det ska jag åka ner till mikael!
han mår inte så bra idag på grund av olika skäl och jag känner att jag vill visa att jag ställer upp och kommer precis som han ställer upp och kommer till mig när jag inte mår bra. så jag tar en sväng dit ner och åker hem imorgonbitti då jag ska till skolan igen. i slutändan är ju han min prio 1 ändå, så det är en självklarhet för mig att åka dit och stötta honom. det ska bli mysigt <3
längtar till dig älskling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: