chalele

"now it's clear that I'm here for a real reason, cause he got hit like I got hit, but he ain't fucking breathin"

Kategori: Allmänt

idag blev jag, mikael, min syrra och robin hämtade av min bror. vi åkte bort till emmas lägenhet (som numera inte är hennes längre) för att flytta ut. mötte pappa där också, han kom med sin lastbil.
efter att ha lyft in allt i lastbilen körde vi hem till oss för att lyfta ner de mesta i källaren. lite fick pappa ta emd hem till sin källare också. resten bar vi upp hit, så nu har praktiskt taget min syster flyttat hem igen. hon kommer dock knappt bo här, för hon är jämt hos sin kille, men hon bahöver ju ändå någonstanns att ställa allt.
det märks vilken dåligt kondis jag har :) blev svinanfådd efter att ha gått upp och ner för mina trappor bara 2 gånger typ.. svettig vad jag också, mmmmm gatt.
vid 6 ska jag och mikael bort till pappa på middag. senare ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. vi kanske ska träffa carro och oscar.. eller emma. eller så blir det en hemmakväll som vanligt. men det hade vi igår, så idag vill jag hitta på något, träffa nån! aja, vi får la se vad som händer. PÖSS

juste btw, jag har fått min studentmössa! :) min mobilkamera fungerar dock inte, så jag kan för tillfället inte ta kort på den. plus att det var typ 3 fel på mössan :S yeayea.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: