chalele

once I ran to you, now I run from you

Kategori: Allmänt

min mobilkamera är fucked up och gör konstiga färger och skit när man tar kort.

idag hade jag sexochsamlevnads-prov! det gick bra. är ganska säker på att jag bli godkänd (för första gången i världshistorien höhö). innan det hade jag ensemble och det var nice som vanligt. till och med lite extra nice idag för vi gjorde en mansonlåt. tainted love. nej, han har inte skrivit den. men han gör den bästa tolkningen av låten tycker jag, då jag varit ett stort marilyn mansonfan tidigare i mitt liv. tycker fortfarande han är grym, men lyssnar aldrig på honom längre. hur som helst så var det jävligt kul att göra den, så att jag fick använda en lite mer skränig röst för en gångs skull :*

efter skolan åkte jag iväg för att träffa min psykolog. vi har nu fulländat en fondansökan och den är inskickad. det är pengar jag kanske kan få så att jag, fattig som jag är, ska ha råd med min jävla student.
efter mötet där åkte jag och träffade ingemar. vi fixade mitt "personliga brev" till folkhögskoleansökningarna jag ska göra. gött att vi snart är klara att skicka in dom!

ingemar körde hem mig efteråt. han brukar göra det. han är så snäll verkligen.
jag packade väskan snabbt och drog sedan in till stan för att möta upp andrea och mikael. vi var inne i stan en stund, och sen åkte hon hem och vi tog tåget ner. så nu är jag här igen, i västra karup. är ju som vanligt ledig på fredag, och imorgon har jag bara en lektion (vilken jag planerade att gå på) men så blev jag erbjuden att jobba lite här nere istället och då är det faktiskt värt det. plus att jag kommer en dag tidigare till mikael :D han sa att jag säkert kommer tjäna ihop en tusenlapp på några timmar, så det är ju nice isåfall. fast man blir väl glad för pengar hur mycket eller lite det än är i dessa dagar. trodde jag skulle skita på mig när jag vann 25 kr på en trisslott här om dan liksom. det säger väl sig självt I guess.

nu ska jag sova. upp tidigt imorgon och jobba. tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: