chalele

äckel

Kategori: Allmänt


idag är jag fett trött, har extrem huvudvärk och är svinhungrig. eller, just nu är jag iallafall det. åkte till skolan och hade ensemble. sa hejdå till mikael som skulle till stationen och åka hem precis innan jag gick in för att ha betygsamtal. det var ju lite tråkigt sådär, svider till lite i hjärtat när han åker. varenda gång. men samtalet gick bra iallafall, jag hoppas verkligen att jag får mvg igen. fick ju det i ensemble a. känner att jag faktiskt har kämpat ordentligt för att få ett så bra betyg igen, så jag skulle bli jätteglad om jag fick det. hoppas hoppas!
efter ensemblen stack jag och käkade i bamba med emma och samuel. eftersom sex och samlevnadskursen är avslutad nu så var det hemgång efter det. fick fightas med regn och blåst påväg till vagnen. jävla skitväder. på vagnen ringde carro och undrade om jag ville ses, och det ville jag, så hon sa att hon skulle komma över till mig. men vi alla känner ju carro.. när hon ska komma om en liten stund så kommer hon om 3 timmar ungefär. så sant som det är sagt. men jag blev glad att hon kom iallafall! vi kollade på top model och tjöta skit. sen åkte hon igen haha.
nu är jag allmänt nedstämd, hungrig så att jag skulle kunna äta vad som helst och har en huvudvärk som dödar mig. men maten är på G och värktabletten tar nog i snart. nu ska jag sova tills det är middag. tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: