chalele

blod, kärlek, jord, dag för dag, ord för ord, inuti, utanför, runtomkring och in igenom: allomfattande

Kategori: Allmänt

idag vaknade jag helt på fel sida. måste varit min dröm och vädret som förstörde. alltså vädret?! snö, regn, sol, hagel, sol.. typiskt vårväder, MEN DET ÄR MAJ NU. DET SKA VARA SOMMAR. går under om det är sånthär väder på studenten.
hur som helst, efter skolan åkte jag direkt hem. fastnade framför top model, och trots att jag sett den säsongen typ 10 gånger tyckte jag det var så spännande så jag gick in på nätet och kollade ett till avsnitt. sen kollade jag finalen också. det var säsong 3, min favorit. eva vinner och hon är nog den vackraste och snyggaste tjejen jag sett. som om någon bryr sig?
efter att jag kollat klart på det drog jag bort till axel thai för att handla satay till mig och mamma. under tiden jag var borta kom mikael hem till mig på surprise. så där satt han så söt som vanligt i mitt kök när jag kom hem. och han hade med sig studentpresenten av hans mamma till mig också! ett Sheercover-startpaket! det är såntdär man ser på TV-shop. smink med mineraler i typ, med andra ord smink som är nyttigt för huden. jag testade och det dom säger på TV-shop stämde precis. man känner inte att man bär smink för det är så lätt på något sätt. det funkade också. plus att min hud är len som en babyröv nu. fett nice! jag blev skitglad.
nu sitter mikael och kollar match medan jag lyssnar musik. sneglar lite halvt på matchen för att göra mikael glad. engagemang förfan! haha. dags för att lyssna lite kultiration nu tror jag.
tack och adjö


den äckliga snön imorse. se hur mörkt det är, uschja man blir deppig ju.


Sheercover-setet! fett nice :) den svarta grejen är massa ögonskuggor typ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: