chalele

"de fick göra med henne som de ville. som alla alltid fått. och överallt i Sävbyholms trädgårdar och i alla dikesrenar blommade ondskans blommor ut."

Kategori: Allmänt

idag var jag ledig. ingen skolk alltså, på riktigt. gick upp vid 11 och kollade på top model och sen the fashion show, igen! hihi, jag är sån nörd. sen drog jag och duschade o fixade mig iordning åså drog jag och mikael till frölunda torg. gick runt och letade i varenda jävla affär efter ett par haremsbyxor, men nej. dom fanns inte någonstanns. fick iaf köpt lite grejer som behödes från apoteket. bjöd honom på kulglass också. så onödigt att köpa 2 eller fler kulor, man orkar ju bara max en ändå.
sen tog vi vagnen till järntorget och drog till indigo istället, för där visste jag att dom hade harem. så där fick jag köpt ett par svarta, hur sköna som helst, underbart stiliga, haremsbyxor! och precis intill låg bokia så jag gick in där och köpte min käraste favoritbok Jenny, som jag innan, en gång för längesedan, ägt och lånat ut till en gammal vän och aldrig fått tillbaka. den var ju lätt värd 69 kr. har redan läst halva boken. gardell har något speciellt alltså, jag försvinner i hans böcker. man kan nog inte förstå hans talang förns man verkligen suttit sig ner och läst någon av hans böcker. helst Jenny då, eftersom den är bäst enligt mig. men Frestelsernas berg är också grym. annars finns ju hans självbiografier En komikers uppväxt och Ett ufo gör entré. eller kanske fru björks öden och äventyr?
men mina vänner är så jävla ointresserade av såndann litteratur så dom kommer inte ens orka läsa detta. vet inte ens om mina vänner läser böcker över huvud taget? hur som helst, Jenny är en pocket på 178 sidor liksom, man läser ut den på några timmar, och det är så jävla värt så gör det bara liksom :) det är en order. eller nåt. tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: