chalele

för dig ska jag göra det tusen gånger om

Kategori: Allmänt


tja. idag gick jag upp vid 9 och gjorde mig iordning. när klockan blivit dags att åka insåg jag hur ovärt det skulle bli eftersom jag ändå inte kommer hinna klart med min uppgift. så tänkte jag gå iallafall för närvarons skull, men då skulle ändå alla vännerna stanna hemma också, så jag palla inte åka dit för att sitta helt ensam i flera timmar på en ovärd rörligbildlektion dit ändå ingen lärare kommer och håller koll så folk sitter ändå bara vid sina datorer eller går och gör annat liksom.
blev istället att kolla top model och sen the fashion show. efter det somnade jag i soffan. vaknade vid 3 igen (hahaha) och gick in o la mig hos mikael som fortfarande låg och sov i min säng. sov en timma till där, sen tvingade mikael upp mig för att fixa middag. känns så onödigt att vända på dygnet precis i början på en vecka, men som tur är så är jag fortfarande trött, så jag somnar nog tidigt iikväll allafall. kändes som jag tog igen några timmars sömn som jag varit utan ett bra tag nu.

kom nyligen hem från att ha träffat alexandra och amanda med mikael. vi spelade lite klockan och sen king på flatås skolgård. alltid lika kul att hänga med dom, det blir mycket skratt.
nu sitter jag framför tvn och kollar csi med mamsen och mikael. nämen titta så lämpligt, det blev reklampaus! och alla vet ju vad det betyder.. ciggpaus.
peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: