chalele

i taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller jag faller

Kategori: Allmänt

idag har jag vart på väla med mikael. egentligen skulle han köpa slips och skjorta, men det blev bara en skjorta. vi bestämde att hans mamma ska sy en slips i samma tyg som hon gjort min klänning i. blir bättre så. mikael köpte också 2 nya toppar till mig. så jävla snäll och gullig är han. det blev en olivgrön, lite transparant, ganska kort och typ luftig uringad top, och en vit lite längre som man bara har leggins under, med massa grejer på och två svarta fråglar över ryggen. det var fåglarna jag föll för. tack till världens bästa. ska fota dom och lägga upp i ett annat inlägg.
efter väla drog vi till city gross. där köpte vi massa grejer. eller a, han gjorde. jag är fortfarande fattig, tro inget annat haha. innan vi tog bussen hem satte vi oss vid en glassbar och tog varsin glass. mysigt! nu är vi hemma och tar det bara lugnt. är trött som vanligt. lyssnar sönder veronica maggios nya, fyfan vilket bra album alltså. bästa jag hört på länge.
tack och adjö


massa skit från citygross. gött att mikaels pappa var i helsingborg precis när vi skulle hem, så vi fick skjuts. hade nog blivit jävligt tungt annars, haha. det kallar jag tajming!


bild på mikaels glass.. han käkade upp all lakritztopping, sen ville han inte ha mer haha. i bakgrunden ser man lite svagt min glass. gammaldags vaniljglass med noisettetopping och daimkulor, så jävla gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: