chalele

ja.. vad är väl en bal på slottet?..

Kategori: Allmänt

.. alldeles underbar kan jag lova! fyfan vad kul vi hade. bästa bästa bästa vännerna var där och delade kvällen med mig. om jag fick chansen skulle jag göra om det 10000 gånger. saknar det redan. minne för livet! tog själv inga bilder, men hade nenne som papparazzi, och sen hade melina och emma kamera med sig. nedan är "balbilden" alltså den som togs där av fotografen.
de andra bilderna är snodda av melina: http://bittramelina.blogg.se sorry gumman (:


så jävla fin är han! klippte bort mig för jag ser ut som ett äckligt fetto.
(det gör jag på varenda bild från balen, gött)


da gaaang posar under snoppen :)
emma, mikael, jag, melina, daniel


jag och mikael, my heart


samuel gulleponken och jättejättejättefina melina


malin, jag, samuel och daniel på balkongen hahahaha


sist men inte minst; jag och min kära kära kära emma <3

Kommentarer

  • melina säger:

    haha vadå sorry :D lugnt juuhhh

    2011-05-15 | 13:36:06
  • emmaaa säger:

    HELT UNDERBAAAAAART! <3

    2011-05-15 | 18:20:12
    Bloggadress: http://emmaaawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: