chalele

jag blir din skugga, jag blir den du aldrig ser

Kategori: Allmänt

började ladda ner barnspel igår. fanns ett paket med typ 16 spel, så jag tänkte att varför inte? det hela började med att melina ville låna flygande start tredje klass av mig, men tyvärr hade mamma skänkt bort alla barnspel vi hade till en kompis unge.. hur som helst så fick jag värsta flippen då och ville spela barnspel igen! det paketet som fanns att ladda ner hade typ pippi, massa olika flygande start, byggare bob, anki och pytte osv.. så jävla nice. nerladdningen blev klar idag, men det visade sig att alla var cd-filer. man måste alltså bränna dom innan man kan spela :( så nu måste jag göra det också.. yeayea. sa till min kompis mikael att jag var jätteglad som tankat ner dom, han svarade att jag var störd. sen sa jag det till marco också, och fick responsen "du har problem."
well I guess that's me. tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: