chalele

one ordinary day

Kategori: Allmänt


idag har jag gått upp, fått skjuts av emmas mamma till skolan, varit i skolan, ätit i bamba, intervjuat melina, mött upp mikael och intervjuat honom också, åkt hem, sovit en stund för jag var svintrött, och nu precis ätit middag. ikväll åker jag ner till mikael över natten för jag kom på att min studentklänning är där nere och det måste bli fixad och hämtad. ska nämligen inte ner dit någon mer gång innan studenten. hans mamma ska bara förkorta axelbanden, så är den klar :) nu ska jag röka. tack och adjö

dagens:
carro skulle komma över till mig för att fixa skolarbete..
jag sa "halv fem SENAST då?!"
hon "jaaaa men klart, det är ju flera timmar kvar.."
jag "aah, det brukar ju låta så och ändå kommer du flera timmar senare?"
hon "ja men jag lovar, inte denna gången! jag ska bara hem och fixa en grej snabbt!"
så stack hon iväg och jag åkte hem.
klockan börjar närma sig halv 5 och inte en skymt av carro..
kvart i 5 får jag ett sms
"jag är där när som"
jag svarar "haha vi sa halv ;)"
hon "veet *ångest* var tvungen att dra förbi posten innan"
jag "haha aja okej"
när klockan blivit fem över fem skickar jag ett nytt sms
"var är du nu? ljug inte"
får svaret
"jaa ska jag vara fullkomligt ärlig så hoppade jag på vagnen för ett par minuter sedan"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: