chalele

skör

Kategori: Allmänt

tja. igår var jag och firade min kära barndomsvän, min bästa vän forever, alexandra nenne grönögd bianca wedbergs student. jag, mikael och tessan möttes på järntorget för att ta båten över till lindholmen och kolla på utspringet. det var dock jävla mycket folk så vi kunde varken se någonting eller hitta hennes familj. men till slut (typ en halvtimma efter utspringet) hittade vi dem. tog lite kort, kramades, sa grattis och sen far hon upp på flaket och vi drog hem. jag och tessan kollade top model och the fashion show, och sen gjorde vi oss iordning för att gå till mottagningen. väl frammde blev det mat och dryck och massa tjöt med trevliga människor. alexandra var självklart full och hes. och jättefin. och lycklig. och när klockan börjat närma sig 8 gick jag och mikael hem. spenderade resten av kvällen åt att dega, mysa, äta kvällsmat, spela yatzy och sen sova.

idag ska vi hem till melina och daniel för att vara hos dom hela dagen och ikväll se champions league (stavning?)-finalen med dom. mikael är så jävla peppad så han kunde knappt somna inatt. söte. sen ska vi iallafall sova över där. jag kanske åker med min syster och hälsar på farfar som ligger på sjukhus innan vi drar bort till dom. stackars farfar, han är nog rädd och förvirrad och ledsen. gör ont i hela kroppen att se honom sådan. men förhoppningsvis blir han bättre.

igårkväll slog det mig hur totalt opepp jag är på allting. har ingen lust till något. och jag har massa kul framför mig liksom.. rolig kväll med melina och daniel, studenten, insökningsprov på ljugkile, träff med blivande chef för att få mitt schema över sommaren, och ledighet. ändå känns det bara fel. tappat livslusten kanske? åh.

Kommentarer

  • melina säger:

    svar: jag säger idag :)

    hoppas det går bra hos din farfar <3 och vi ska nog få tillbaka lite av din livslust idag ska du se!

    2011-05-28 | 11:03:48
  • chalele säger:

    jaaadå! <3

    2011-05-29 | 13:00:38
    Bloggadress: http://chalele.blogg.se/
  • melina säger:

    Jadå, det är bara å sno! Lägger upp ALLA på facebook idag så det är bara att sno därifrån också :) okej då, du är fortfarande min klassis :D

    2011-06-02 | 11:01:16

Kommentera inlägget här: